Schade aan je leaseauto?
Hoe klein of groot de schade ook is, vul altijd direct een schadeformulier in. Dit kan online of via een SAF (Schade Aangifte Formulier). Download het SAF hier.
Een SAF moet je binnen 48 uur, na ondertekening door jou en de eventuele wederpartij, mailen naar [email protected].
Bij inbraakschade moet je, naast het schadeformulier, ook een proces-verbaal meesturen.
Wanneer moet ik een schadeformulier invullen?
Hoe klein of groot de schade ook is, vul altijd direct een schadeformulier in. Dit kan online of via een Schade Aangifte Formulier. Download het SAF hier.
Wanneer je het schadeformulier op jouw telefoon hebt ingevuld, krijgen wij de melding direct binnen.
Wanneer je een Schade Aangifte Formulier hebt ingevuld kun je deze binnen 48 uur mailen, na ondertekening door jou en de eventuele wederpartij, naar [email protected].
Moet ik bij schade aangifte bij de politie doen?
Alleen bij inbraakschade moet je, naast het schadeformulier, ook een proces-verbaal meesturen. Bel bovendien het noodnummer om ons te informeren, zodat we vervolgacties (bijvoorbeeld: inzetten van vervangend vervoer) kunnen bespreken.
NOODNUMMER THAT’S LEASE: +3171-7107410
(buiten kantoortijden: +3171-3641382)
Wat moet ik doen bij een inbraak?
Bij inbraakschade moet je, naast het schadeformulier, ook een proces-verbaal meesturen.
Bel bovendien het noodnummer om ons te informeren, zodat we vervolgacties (bijvoorbeeld: inzetten van vervangend vervoer) kunnen bespreken.
NOODNUMMER THAT’S LEASE: +3171-7107410
(buiten kantoortijden: +3171-3641382)
Moet schade aan mijn leaseauto altijd hersteld worden?
Grote en kleine schade dien je altijd z.s.m. te vermelden via een schadeformulier.
Na de schademelding zullen wij met je communiceren of reparatie aan de leaseauto nodig is. Kleine schades aan de leaseauto hoeven niet altijd direct gerepareerd te worden. Indien de schade invloed heeft op de verkeersveiligheid, is het noodzakelijk de schade wel direct te laten herstellen.
Hoe kan ik een afspraak maken voor schadeherstel?
Wanneer je schade hebt aan jouw leaseauto, moet je een schadeformulier invullen. Wanneer wij deze ontvangen hebben, nemen wij contact met je op over het maken van een afspraak voor schadeherstel.
Kun je niet meer verder rijden? Neem dan direct contact met ons op.
NOODNUMMER THAT’S LEASE: +3171-7107410
(buiten kantoortijden: +3171-3641382)
Moet ik ruitschade melden?
Heb je, bijvoorbeeld door steenslag, een ster of scheur in jouw ruit? Via Autotaalglas kunt je direct een afspraak maken om dit te laten repareren.
Wat moet ik doen bij het tanken van verkeerde brandstof?
Kom je er tijdens het tanken of bij het afrekenen achter dat je per ongeluk de verkeerde brandstofsoort hebt getankt (bijvoorbeeld: benzine in een dieselmotor)?
Neem direct contact met ons op, zodat we actie kunnen ondernemen. Kom je er onderweg pas achter en sta je stil? Ook dan is bellen naar ons noodnummer de beste oplossing.
Tip: Als je verkeerde brandstof hebt getankt, start in geen geval de motor en voorkom hierdoor ernstige motorschade!
NOODNUMMER THAT’S LEASE: +3171-7107410
(buiten kantoortijden: +3171-3641382)
Mocht je de leaseauto zelf hebben verzekerd, dan kan de procedure anders zijn en verzoeken wij je om de schade via jouw werkgever te melden. Reparatie kan alleen plaatsvinden na goedkeuring door That’s Lease.
Heb ik een eigen risico?
Ja, wanneer je schade hebt aan jouw leaseauto betaal je € 300,- eigen risico.
Per kalenderjaar neemt That's Lease het eerste eigen risico voor rekening.
Het kan voorkomen dat wij andere afspraken hebben gemaakt met jouw werkgever en dat deze afspraken niet voor jou gelden.

