Maak kennis met Yvonne Heerings

Sinds 17 januari dit jaar (2022) ben ik werkzaam als Office Manger bij That’s Lease in Sassenheim. Via een kennis werd ik geattendeerd op deze baan. Eerst even de website geraadpleegd om te zien wat That’s Lease voor bedrijf is, waar ze voor staan en wat hun visie is. Na een warm, eerste telefonisch contact werd ik nog enthousiaster. Binnen een week op gesprek en eigenlijk direct aangenomen. Deze dynamiek is kenmerkend voor dit bedrijf.

Ik zal in het kort iets over mij als persoon vertellen. Ik ben Yvonne Heerings, 53 jaar, woonachtig in Lisse en heb twee volwassen kinderen, een zoon van 25 en een dochter van 27 jaar. Mijn levenspad is absoluut geen strak geplaveid pad, maar dat heeft mij wel gemaakt tot de persoon die ik nu ben. Ik ben tevreden met hoe ik op dit moment mijn leven leid.

Ik heb als kind/tiener een onbezorgde jeugd gehad, ik ging graag naar school. Na de mavo ben ik naar het mbo gegaan en heb de opleiding Mode & Kleding gevolgd. Bruidsmode maken was toch wel een hele grote droom van mij, echter is dat bij een droom gebleven. Alhoewel, ik heb mijn eigen trouwjurk gemaakt.

Als 19-jarige begon ik aan mijn eerste baan bij Broekhof Verpakkingen in Noordwijkerhout. Ik heb daar gewerkt als receptioniste en administratief medewerkster. Op mijn 26e werd ik voor de eerste keer moeder en ben toen even gestopt met werken. In 1997 zijn mijn partner en ik voor onszelf begonnen in de ICT. Dit zijn turbulente jaren geweest. Uiteindelijk zijn we als zelfstandige in de horeca terecht gekomen in Zandvoort, Hillegom en Lisse. Keihard gewerkt, maar wel altijd met een glimlach.

Acht jaar geleden overleed mijn partner en dan is het even zoeken naar de juiste wegen voor een evenwichtige balans. In 2020 heb ik een weloverwogen beslissing genomen om in 2021 te stoppen met het ondernemerschap. Voor de overdracht van kennis ben ik nog een aantal maanden aangebleven, daarna was het tijd voor mij om de horeca deuren te sluiten. En dan ga je je afvragen wat wil ik nu en waar word ik gelukkig van. Daar was ik al snel uit. Ik wil dingen regelen, mensen ontzorgen. En toen kwam ik dus in contact met Henk Griffioen. Na het gesprek bleek ik de persoon te zijn waar Henk naar op zoek was. Een nieuwe functie die nog geheel vorm moest krijgen.

Als Office Manager ben ik verantwoordelijk voor o.a. de telefoon, de geordendheid op diverse afdelingen, het verlof, vergaderingen notuleren, de lunch verzorgen, collega’s ondersteunen, de vraagbaak voor onze klanten en zo zijn er nog veel meer taken uiteraard. Een erg leuke en afwisselende baan, een mooie uitdaging. Kom maar op! Ik roep dan ook altijd “ik kan alles”. Elke dag is dan ook weer anders. Door het enthousiasme van de collega’s en de openheid van communiceren voel ik me nu al op mijn plek. Met elkaar kunnen we de groei van That’s Lease realiseren.

U kunt mij bereiken via: [email protected] & LinkedIn

Hartelijke groet en tot ziens,

Yvonne