Waarom krijg ik voor ieder wissewasje een factuur?
Het ontvangen van facturen voor ieder klein detail kan een bron van ergernis zijn als je een wagenpark beheert. Soms lijkt het hierdoor alsof je overspoeld wordt met administratie voor zaken die niet altijd even interessant zijn. Deze extra administratieve handelingen kunnen het gevoel geven dat je niet volledig profiteert van je leaseovereenkomst.
We begrijpen deze frustraties en willen daarom zoveel mogelijk duidelijkheid en gemak bieden aan onze klanten. We geloven in transparantie als het gaat om kosten en facturatie. We streven ernaar om jou als klant overzichtelijke en begrijpelijke facturen te sturen in plaats voor ieder klein detail een afzonderlijk papiertje. Hierdoor zijn de kosten voor de leaseauto’s gemakkelijker te beheren en begrijpen. Daarom ontvang je van ons maar één keer per maand een factuur.
Bovendien streeft het team van That’s Lease ervoor om altijd proactief te communiceren. Onverwachte kosten? Dan informeren we je altijd over hoe deze kosten zijn ontstaan. Bij ons ben je aan het juiste adres om je volledig te kunnen concentreren op je eigen bedrijf zonder alle administratieve rompslomp. Jouw tevredenheid is onze prioriteit! Heb je vragen over een factuur? Aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We helpen je graag.